*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 24 marca 2020

w wiosennych kolorach

Zdolności kulinarne mogą się rozwinąć.
Pochwaliła się pizzą i moja "sis"

Przepis na ciasto do pizzy z bloga Kwestia smaku
pizza

pięknie podniesione boki ciasta.Zawsze o tym zapominam, gdy robię moją pizzę



Mój przepis na ciasto: 
PIZZA
2,5 szkl mąki
1 całe jajko
szczypta soli
1 łyżka oleju
3/4 szkl ciepłej wody
1/4 kostki drożdży (małej) - ja ostatnio daję paczkę suszonych na 0,5 kg mąki
piec 210 stopni 10-15 minut.

6 komentarzy:

  1. O rany!!! ALe teraz wystrzeliłaś z grubej armaty :D Normalnie jak w filmach animowanych, mój język oplótł monitor a oczy są przy samym szkiełku...

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja w kuchni "szaleję", bo to moje królestwo spokoju i relaksu, no i smaczków, zapachów!:)
    Zdrówka, spokoju, dla Ciebie i bliskich z serca życzę:)
    Trzymajmy się razem, będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A masz gdzieś linka na dobry przepis ciasta do pizzy? Te pizze wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://mojaalis.blogspot.com/2019/12/3xp.html

      Usuń
    2. PIZZA
      2,5 szkl mąki
      1 całe jajko
      szczypta soli
      1 łyżka oleju
      3/4 szkl ciepłej wody
      1/4 kostki drożdży (małej) - ja ostatnio daję paczkę suszonych na 0,5 kg mąki
      piec 210 stopni 10-15 minut.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...