*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 22 marca 2020

najbezpieczniej...

napisać o ogrodach. I o roślinach

Mahonia

Ogród w Jaworowie

żółty kolor w ogrodzie

w żartobliwym tonie 

Lubię zaglądac na blogi. komentarzy wtedy mniej mogę napisać.. ale myślę, iż każdy zrozumie;

bywa tak, a potem tak....

 

 

 

dzień dziesiąty. Piątek trzynastego był pierwszym- 13.03.2020

7 komentarzy:

  1. Tak, najbezpieczniej. Wszystko dobre, co choć na chwilę daje trochę oderwania i nadziei...
    Dzisiaj mroźno, ale słonce pięknie świeci i niebo błękitne!:-)
    Pozdrawiam Cię ciepło, Alis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tę dawkę uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Lepiej żartować niż chorować":):)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo? Ale mnie zaskoczyłaś :)
    Mam nadzieję, że to w pozytywnym sensie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jak najbardziej pozytywnym, śmigam do Ciebie chętnie, chociaż nie zawsze komentarz zostawiam. Pisz o tej codzienności, ciekawie Ci to wychodzi.

      Usuń
  5. Ano :) U nas mróz był taki, że w butelce przy brzozie, gdzie płynie oskoła, była gruda lodu. Ale rozmroziłam i wypiliśmy :)
    Smaczne i zdrowe. Podłącz się jeśli masz gdzie, brzoza się podzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy rozumie.
    Ogrody, rośliny, słońce....życie. Same dobre tematy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...