*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 27 marca 2019

sto osiemdziesiąt stopni


...takie obroty omawiano kiedyś często...
  • świat, wszystko, takie zmiany....
o 180 stopni
- myślałam, że podążam ze swoim nurtem
- co lepsze: myślałam, że mnie to nie dotyczy
  • świat podąża swoimi ścieżkami, jestem tu tylko małym, maleńkim punktem....

zdjęcie z sieci.... niestety autora nie znam, jesli ktoś podpowie chętnie podpiszę. Jeśli naruszam prawa autorskie usunę, poproszę o informację. Było takie oprogramowanie- wyszukaj obrazem, ale nie umiem go znaleźć...

10 komentarzy:

  1. Niezłe,ale niestety nie wiem czyje!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. „Życie jest proste. Wszystko się wydarza dla Ciebie, nie Tobie. Wszystko dzieje się w idealnie dobrym momencie, ani zbyt wcześnie ani zbyt późno. Nie musi Ci się to podobać… tyle, że jest łatwiej, jeśli będzie.”
    – Byron Katie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alis, mam pytanie natury technicznej i pomyślałam o Tobie, że mi to wyjaśnisz.Google + likwiduje konta indywidualne z dniem 2 kwietnia,a tymczasem mój blog jest ściśle z nim powiązany. Co robić? Z góry dziękuję za wszelkie wyjaśnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie umiem Ci pomóc, też nie wiem co stanie się z blogami po odłączeniu. Liczę na to, ze mój blog powstał przed połączeniem z Google + i tak jakby Google go odłączy....

      skopiowałam Twoje pytanie i zapytałam na blogu o zakładaniu bloga na blogerze, może uzyskamy jakąś odpowiedź (podpowiedż)

      https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/228/zaloz-bloga-na-blogspocie-tutorial-krok-po-kroku

      Usuń
    2. ale odpowiedż znalazłam chyba tu:

      https://forum.blogowicz.info/topics105/blogger-2019-wylaczenie-uslugi-google-plus-na-blogspocie-vt11549.htm


      Zacznę od uspokojenia Bloggerów

      Twój blog na Bloggerze nie zniknie z tego powodu!

      Google plus to tylko jedna z usług w ramach Twojego konta Google. Mimo częściowych integracji - Blogger, Gmail, Youtube itp. są niezależne od Google+. Będą działały i rozwijały się według własnego planu - ogłaszanego na ich oficjalnych kanałach. U większości blogerów nic się nie zmieni, szczególnie u tych, którzy nie korzystali z G+.

      Jakie są konsekwencje wycofania Google Plusa z Bloggera?

      1) znikną wszelkie widżety z nim powiązane, tj.:
      - przyciski +1 do głosowania na posty
      - przyciski do udostępniania treści w google plus
      - opcje automatycznego i półautomatycznego udostępniania wpisu w g+ po publikacji
      - gadżet profilowy google+
      - widżet obserwatorów G+: profilu prywatnego, stron i społeczności
      - powiązanie bloga z profilem lub stroną G+
      - komentarze google plus! *

      2) profil Google plus zostanie zastąpiony standardowym profilem Bloggera
      - przywrócony automatycznie tym, którzy mieli go już kiedyś i potem przeszli na G+
      - pojawi się monit z procedurą tworzenia nowego dla tych, którzy nigdy nie mieli

      dla przypomnienia: Twój obecnie używany profil sprawdzisz po zalogowaniu się do kokpitu na https://www.blogger.com i przejściu do Ustawienia -> Ustawienia użytkownika -> Ogólne -> Profil użytkownika.

      Możesz poczekać na automatyczną procedurę lub zaznaczyć ręcznie profil Bloggera. Następnie warto na niego zajrzeć, żeby zobaczyć czy wszystkie dane są aktualne i czy mają być widoczne publicznie. Link do szybkiej edycji tu: https://www.blogger.com/edit-profile.g


      3) Twoje strony g+ oraz społeczności g+ zostaną zamknięte i przez pewien czas będzie opcja pobrania archiwum postów
      Przy tej okazji można przypomnieć czytelnikom o tym, aby odświeżyli swoje zakładki, dodali Was na fb, instagramie, twitterze, youtube, bloggerze czy innym kanale, który aktywnie uzupełniacie powiadomieniami o nowościach na blogu.

      Usuń
  4. Dzięki, może czegoś się dowiemy. Ja dziś przez przypadek wylogowałam się z mojej domeny i dopiero się zaczęło...weryfikacja hasła, ponowna rejestracja, kod weryfikacyjny...i właśnie wtedy sobie uświadomiłam jak bardzo zależę od Google + . Stąd moje pytanie. I jakoś Ty mi natychmiast przyszłaś na myśl, bo jak sobie pomyślałam,że pójdę z tym do informatyków,a oni mi zaczną grzebać w ustawieniach i tym podobne, to jakoś mi się to nie spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzisz, wiedziałam,że na Ciebie można liczyć!!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...