*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 26 marca 2019

3Xp

do posłuchania:
być dla kogoś

do poczytania:
rozważania u Ewy:
Wiele osób pisze dzienniki. Od pamiętnika odróżnia je to, że zamiast zapisywać CO się wydarzyło, to bardziej skupiamy się na tym, co mi zrobiło to, co mi się zdarzyło.
Bardzo ciekawe rezultaty daje pisanie z perspektywy:
 Jestem bardzo ciekawy siebie: swoich myśli, uczuć i schematów działania jakie miałem w tej sytuacji. Jakie pytania byś sobie zadał na tej stronie dziennika, gdybyś naprawdę chciał siebie poznać i zrozumieć?

do przygotowania:

pietruszkowe kluseczki

o kluseczkach już było TU

2 komentarze:

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...