*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 23 marca 2019

smartband

 Takie nowe inteligentne elektroniczne urządzenia przypominające zegarek. Prosta wersja to smartband,  rozbudowane i droższe to smartwatch. Do szybkiego pomiaru tętna, ciśnienia, czy ilości zrobionych kroków wystarczy smartband. Zamawiane z Aliekspres można kupić już za ok 50 złotych. 

smartband
Nawet jeśli nie będziemy korzystać, warto wiedzieć czym jest urządzenie podejrzane na nadgarstku znajomego, przypominające zegarek. :)

mój gadżet:

5 komentarzy:

  1. A jak wskazania, są prawidłowe? Bo zastanawiam się czy kupować ciśnieniomierz czy właśnie takie małe, poręczne kilka w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były porównywalne z ciśnieniomierzem, Jutro przetestuję jeszcze specjalnie na innej osobie. Żeby sprawdzić też dokładniej. :)

      Usuń
    2. mój akurat jest dokładny, pomiar cisnieniomierzem i za chwilę smartbandem dał te same wyniki.
      Taki smartband powinien równiez zadziałać z komórką. I tu okazało się, ze nie trafiłam najlepiej. "Blutucz " mojej komórki nie widzi urządzenia. Za to komórki moich dzieci widzą. oczywiście chcieli przejąc spryciarza, ale na razie nie dałam. :) Jeszcze popróbuję z komórką. przywróce ustawienia fabryczne i zobaczę wtedy. :)

      Usuń
  2. Masz rację, dobrze wiedzieć, może kiedyś się przyda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy się trochę bawili gadżetem, mierzenie pulsu i ciśnienia :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...