*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 13 stycznia 2018

od piwnicy, aż po strych...


u moja-enklawa takie słowa przeczytałam:
 (cytat z Grażyna Jaromin- Gałuszko w swoich powieściach pisze najczęściej o przyjaźni,relacjach i solidarności między kobietami. Podobnie jest w "Złotym śnie")

"....tęsknimy za tym samym.Za domem, w którym tętni życie, ludzie spotykają się przy kuchennym stole i godzinami rozmawiają o niczym."

 narzekałam na częste dzwonki ostatnio- a to przecież jedna z rzeczy które się z tym wiąże. Często też się śmieją, że naszą jest piosenka: dom był zawsze pełen gości.....

..... można usiąść z kimś i wypić kawkę, jak kiedyś........
to nie u mnie, ale zdarza się tyle kaw.....


  mam szczęście, tylko trzeba je dostrzegać...
zwłaszcza jeśli ktoś przygotuje taką zakręconą kanapkę.....

10 komentarzy:

  1. No właśnie - szczęście jest, tylko trzeb umieć je dostrzec. Czasem człowiek narzeka, popada w jakis marazm, upodabnia sie do innych malkontentów, a tymczasem drobne radosci i blaski są obok niezauważone, niepotrzebne...Człowiek wciaż czeka na jakąś gwiazdke z nieba a tymczasem przeważnie ma ją w zasiegu serca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek wciaż czeka na jakąś gwiazdke z nieba a tymczasem przeważnie ma ją w zasiegu serca...

      krótko i na temat. Pieknie :)

      Usuń
  2. Oj, tak! kanapka rzeczywiście zakręcona. Zmieści się w ustach? A kawusie cztery, co oznacza miłe towarzystwo...Pozdrawiam zimowo, bo u mnie wczoraj poprószył śnieg i o dziwo, został do dziś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas mróz spory, -6 i jeszcze pospada.... Musiała się zmieścić, tyle spokojnej zabawy było.....
      i ja zimowe usmiechy posyłam

      Usuń
  3. Dla mnie to już byłby niestety nadmiar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta góra na kanapce?, dla nas to była chwila ciszy... spokojnej pracy kilkulatka... i zjadłam z apetytem :)

      Usuń
  4. To bardzo ważne,ta druga kawa ,a może i trzecia dla towarzystwa,byle nie samotnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludzie lubią towarzystwo, a z młodymi to nawet młodziej się człowiek czuje...

      Usuń
  5. Och! jak dawno nie widziałam tego naczynia do picia kawy. Mam do niego sentymentalną słabość. Uszko od metalowego koszyczka nieporęczne i wrzynające się w skórę ale teraz wspominam je jakoś miło patrząc na fotkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szklanka w koszyczku? Mam jeszcze znajomych, którzy piją w ten sposób :) Sama mam taką z koszyczkiem, bo "moyego" siostra lubi w niej wypić herbatę i kawę. Więc szklankę przyniosła, a koszyk oddzieliła ze swoich sąsiadka :)Ja z radością zaparzam, bo fajna zabawa z tego. A ile zdziwień było... haha

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...