*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 31 stycznia 2018

Renia 89

30.01.18. Stado kur i kogut chętnie przybiega na wybieg, podjadając wyrzucone przysmaki. Szczególnie lubią dziobać wrzuconą w całości kapustę. Chociaż kaczki też nie odstępują leżącej główki.
Zapisywałam zamawiane w styczniu jajka wyszło 500+.  Ooooo

3 komentarze:

  1. Wszyscy pragniemy naturalnych witamin zimą- one też! Uśmiałam się z tego "500+" i to z samego rana...Dzięki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zdziwiłam :), bo zawsze wydawałam jak ktoś się umówił i już, ale teraz zaczęli zamawiać kilka dni wczesniej, więc zapisywała, te wydane na bieżąco również i cóż się okazało :)))
      około 20 jajek nam schodzi dziennie. Razy 30 dni, bo przeciez kury nie maja niedziel... usmielismy się..
      pozdrawiam A.

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...