*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 27 stycznia 2018

doły.....

jeśli było ładowanie, dołowania też usłyszę sporo zdań:
  • ktoś coś wrzucił "na fejsa" i teraz się wszyscy śmieją... ja wrzucam nie na fejsa, ale na blog często, po takim komentarzu dół
  • kilka strasznie dołujący informacji z wiadomości... o morderstwie zabójstwie- pewnie o tym wiesz, że tamta TO zrobiła. A ja nie oglądam wiadomości, żeby się złymi niusami nie nakręcać
  • nie, nie- zdjęć nie robić...... 
  • i spełnił się scenariusz czarny, pozwoliłam wypłynąć adresowi insta, i teraz słucham do znudzenia, bo na insta będzie....... przykro mi

2 komentarze:

  1. Słyszałam kiedyś takie zdanie-"Dziś można się zdenerwować i zdołować nie wychodząc z domu" Wystarczy włączyć TV, lub internet...Ale to działa i w drugą stronę.W tych samych mediach znajdziemy również coś, co nas zaciekawi, zainspiruje, da temat do rozmów, dyskusji...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszystko rozumiem, ale tak już mam, ale jestem i wspieram :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...