*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 12 lipca 2019

Elżbieta

tylko klasyka, lubię zaglądać, poczytać o Niej....
na Netflix - zimą obejrzeliśmy serial o niej "The Crown"

do strojów zakłada najczęściej dwa rodzaje czarnych butów- czółenek: jedne z prostą klamerką, drugie z okrągłymi kółeczkami...
podziw i szacunek...





styl Elżbiety II u Marii Młyńskiej

4 komentarze:

  1. The Crown jeszcze przed nami. A zestawienie strojów Elżbiety świetne, faktycznie konsekwencja i niesamowita kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obejrzałam na Netflixie Zagadki kryminalne panny Fisher. Uwielbiam retro. Jak tam zadbano o szczegóły wnętrz i garderoby. Cudne, serweteczki, koroneczki, biżuteria, długie korale, len i wełna. I w dodatku humor ciepły i nienachalny. Polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś :-)
    Dzięki temu i ja do Ciebie trafiłam. I mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe... a co to u Ciebie taka cisza?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...