*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 10 lipca 2019

Dzień Siedmiu Śpiących Braci

Dawniej większość ludzi mieszkała na wsiach i utrzymywała się przeważnie z rolnictwa. Byli całkowicie zdani na łaskę pogody więc zaczęli obserwować zmiany zachodzące w przyrodzie i wyciągać z nich wnioski.

 Siedmiu Braci przepowiada, ile tygodni popada......To dziś podejrzymy pogodę na siedem tygodni :)


 "Siedmiu Braci przepowiada, ile tygodni popada"- 10.07

... , a jedna Pani z moich znajomych ma urodziny  dziś,
a inna Pani z Rodziny, bardzo dobrze pamięta o tym dniu- i nam o nim przypomina.....

4 komentarze:

  1. Na południu Polski susza a gdzieniegdzie pada aż za dużo.I co na to siedmiu braci?!:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj u mnie jesienna mżaweczka. Zobaczymy co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie duszno i słońce od rana :) Opowieść o braciach ciekawa, czytałam jak baśń jakąś..

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla pani mającej Urodziny, najlepsze życzenia, a dla Ciebie Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...