*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 28 grudnia 2023

blogowy świat...


 mam chwilę, zaglądam na znajome blogi- pozdrawiam wszystkie znajome blogowe osoby, które wpadają tu i miłe komentarze zostawiają. Ja u siebie komentować nie mogę, a u Was tylko anonimowo. Cieszę się, że chociaż ta możliwość została, bo sporo blogów polubiłam, i od czasu do czasu- w miarę możliwości chętnie do Was zaglądam. 

Pięknie o świętach i tradycjach z nimi zwiazanych pisze don"t blink

 

 U Olgi Jawor trafiłam na link do bloga Jael

Post z którego przytaczam cytat mnie zainteresował:


Mam nadzieję, że spędziliście święta tak jak tego chcieliście i faktycznie pojawiło się dużo oczekiwanych cech, (które poddałam w poprzednim wpisie w wątpliwość istnienia). Że było przebaczenie, szczery uśmiech i miłość. Że już umówiliście kolejne spotkania, że na tym nie koniec.


 

 

6 komentarzy:

  1. A co się stało ,że możesz komentować tylko anonimowo? Ja mam z bloggerem problem od jakiegoś czasu ale na razie jestem w zawieszeniu , więc się tym nie przejmuję no ale jednak nie dostaję informacjo z wielu blogów ,że ktoś napisał posta:( a chce zaglądać mimo swojego zawieszenia...Niech Nowy Rok przyniesie Dobre rozwiązania i tu ale przede wszystkim w życiu Pozdrawiam serdecznie💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje życzenie Pat zostawione tu w komentarzu bardzo szybko się spełniło, zajrzała tu Agness i mogę już komentowac :D

      Usuń
  2. Alis, w związku z problemem z komentowaniem, może spróbuj spróbuj w ten sposób - na górze, na pasku gdzie masz tytuł strony na której właśnie się znajdujesz, na samym początku, jest ikonka takiej jakby ,,tarczy,, kliknij w nią i pojawi się okienko, a w nim komunikat ,, wzmocniona ochrona przed śledzeniem,, kliknij w to, wtedy ta ochrona zostanie wyłączona i wraca możliwość komentowania. Tarcza wtedy jest przekreślona. Trzeba to robić do każdego bloga z osobna, ale strona zapamiętuje na każdym z tych blogów i nie trzeba tego więcej robić na konkretnym blogu. Mam nadzieję, że się uda, u mnie zadziałało :))
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadziałało Kobieto Wielka, pojawiła się opcja Skomentuj jako Alis :D (uśmiech) ozłocić Cię powinnam, blogi lubię i Twój komentarz to prawdziwa niespodzianka noworoczna. Pozdrawiam serdecznie Ala

      Usuń
  3. Aż zajrzałam na bloga don''t blink i poczytałam z zaciekawieniem o tych tradycjach i zwyczajach. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za obecność

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...