*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 7 czerwca 2019

noc czerwcowa....

warto przypomnieć...

noc czerwcowa...

 Ale zanim mur gwiezdny ją oplótł
idzie krokiem tanecznym przez ogród;
Do ogrodu przez ciemne ulice
dzwonią nocy ciężkie zausznice...
I przy każdym tanecznym obrocie
szmaragdami błyszczą kołki w płocie.
Wreszcie do nas, pod same okno
i tak tańczy i śpiewa nam...


nie mam z kim w tym roku posiedzieć, przy wieczornym lampionie i dobrym drinku, tak po babsku....



7 komentarzy:

  1. Ustaw lustro na przeciwko miejsca, którego siedzisz ale ciut z boku, abyś przed sobą miała przestrzeń a z boku rozmówczynię ;)

    :) i :) i :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbawiłam Cię? Mam taką nadzieję. Myślę, że czas na odkurzenie starych znajomości :)

      Usuń
  2. Albo poznanie nowych.. przyjedź do Szczecina, posiedzimy, pogadamy :) Serio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gałczyński. Tylko on tak potrafił...Magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bywa i tak. Samotność w czerwcu nie jest taka zła :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...