*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 17 listopada 2018

dezorientacja

...KK
 korytarz kliniczny

ładne ściany, ławeczka, łudzimy się... (że dla wszystkich będzie dobrze. Dla nas w ten dzień było)
  • poruszenie, przewożą łóżko szpitalne
  • przyglądam się: ze zdziwieniem widzę: dzieciak leżący, niewielki, blady w czarnej czapce założonej
  • za łóżkiem rodzic z walizkami. Na wysokości moich oczu wielka srebrna czaszka na górnej walizce
Jakiś namacalny wstrząs. Szok prawie na dotknięcie ręki. Przewrażliwiona? starymi czasami już pomykam?
  • sporo czasu potrzebowałam na przemyslenia, interpretację, pomysł.....

8 komentarzy:

  1. Nie myślałaś aby pisać horrory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, lubię magię, czary, bajki...
      od kiedy mi PANnnn po oddziale w Starogardzie powiedział: ala, ten Młody (chyba z osiemnasle lat miał, tylko osiemnaście...) mówił: co oni nam tu dają!!! to zupa z krwiiiii, nie pomidorówka, wszędzie jest zupa z krwwwwwwi.... A on taki młody... !!!! horrory omijam z dalekaaaaa....... (agatku powielam litery, zeby słów goooogle nie wyłapywałoooo)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. czy uffooo... nie wiem, czaszka to bardziej smierć. Nie wiem do dziś co tam się stało. TO trwało ułamek sekundy. Przejazd wózka korytarzem. Sporo ludzi, wsyscy na siedząco na ławkach. Walizka TA nie wzbudziłaby pewnie mojego zdziwienia, gdyby nie mignięcie osoby na łóżku. drobniutki, blady, ubrany na czarno, w czarnej czapce, i te dwie walizki: jedna na drugiej. Ta na wysokości moich oczu z oczodołami...... taki moment.... "czegoś"

      Usuń
  3. mam kolczyki srebrne z czaszkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i własnie nie wnikałam nigdy. szanowałam upodobania. to własnie ta nagła sytuacja sprowokowała pytania. siedzę na ławce. cała sytuacja dzieje się z INNEJ perspektywy. na wysokości oczu. Może opis drastyczny, cała sytuacja kilka sekund. coś co pewnie byłoby obok mnie. W pewnym momencie, staje się chwilą, tym momentem, TU I TERAZ. wstrząsnęło mną, a nie umiem Twoich eM opisów zastosować.....

      Usuń
  4. Rzeczywiście coś takiego może działać na wyobraźnię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pozdrowienia.... życie, miga, przelatuje przed oczami. To pewnie taka sytuacja.....

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...