*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 16 listopada 2018

codzienność...

... toczy się dalej. Mam
  •  być
  • starać się
  • i... pewnie uśmiechać
- dobrze to odczuwam, trafiła mi się różnica pokoleń- (ja trochę młodsza  podpowiadać się staram)- ale doceniam!!! często korzystają z moich podpowiedzi Dziewczyny.
 Fajne są !!!

4 komentarze:

  1. Dobrze, że dobrze :-) Tylko nie bądź za grzeczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widocznie dobrą masz "rękę" do tych podpowiedzi skoro Dziewczyny często z nich korzystają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz być-bo gdzie bym wpadała z wizytą. Starać się i uśmiechać nie musisz,bo "przymuszona ofiara panu Bogu niemiła". Róbmy to, co chcemy dla pożytku własnego i szczęścia człeka drugiego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...