*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 2 października 2018

potrzeba

nowy pomysł- czy zadziała?
  • prośba do spełnienia
  • przyłożyć sie trzeba
  • mam miesiąc, czy dam radę?
********
jeden z najprawdziwszych życiowo dni, jakie czekają człowieka. nie wiemy kiedy nastąpi. Czy coś go zapowiadało? tak, wiele zdawałoby się drobiazgów umykających w codzienności
  • prośby, podjedzmy do... pojedziemy na....
  • sny (moje poprzedniego tygodnia o zębach wypadających, i te nocne MMojego o chodzeniu po lodzie, pękającym lodzie) telefon tylko potwierdził zdarzenie 
  • wcześniejsze przepalenie żarówek, to taki znak od "kiedyś" zapowiadający problemy. 
jeszcze do mnie dociera prawda....

3 komentarze:

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...