*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 18 października 2018

3xp

do posłuchania:

universe

do poczytania:

kindle nietypowa matka polka
Nietypowa matka Polka Anna Szczepanek
do przygotowania:
kluseczki z pietruszką- możemy z nich przygotować kilka dań.
kluseczki z pietruszką, kluseczkomania
danie na szybki obiad dla 1 osoby.




lub dodać do rosołu:

pisałam już o kluseczkach i sitku  

przyda się 11


kluseczki z pietruszką kluseczkomania
 z przepisu jest spora porcja, część zamroziłam na szybkie danie.

Ciasto na kluseczki:
0.5 kg mąki.
Łyżeczka soli.
5 jajek .
Szklanka wody.
Wymieszać. Lub z dodatkiem wody dodać zblenderowaną pietruszkę (lub inne zielone lub dynię- to będą żółte)- kolor wody ma być koloru przyszłych kluseczek. Do wody w której gotujemy kluseczki dodać 2 łyżki oleju, aby kluseczki się nie sklejały :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kluseczki :-)Zrobię. Ja jak gotuję ziemniaki na kopytka, to razem z nimi gotuję marchewkę. Potem ją ścieram drobno do ziemniaków. Kopytka wychodzą pomarańczowe i smakują ciut inaczej. Można pulpy z dyni dodać też, abo coś...
    Bardzo Universe lubię, tylko trzeba uważać, jak za dużo, to depresja Breguły się udziela. Serio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio...
      - to już drugie ostrzeżeni- pamitam
      wracam do słuchania innej poezji, mam tam swoje ulubione kawałki
      :D

      Usuń
  2. Oj, super te kluski! Kolorowe będą szczególnie przydatne dla dzieci niejadków.( jak moja wnuczka) Sporo jajek...Wszystko pięknie i apetycznie wygląda!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. kluseczki z pietruszką do mnie przemówiły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czas do ogrodu po3wędrowąc....
      też jutro jeszcze lecę pęczek liści pietruszki przygotować... zielone kluseczki...
      ... o lubię zaskakiwać bliskich! A ZIELONYMI KLUSKAMI, TO ICH ZASKOCZĘ NA PEWNO
      :d

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...