*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 2 października 2018

pięć ....

pięć rzeczy za które dziękuję....
09.01.19
  1. za mobilizację- niezamierzoną, ale osiagalną
  2. że zupa, którą ugotowałam była przesmaczna. A kilka godzin martwiłam się , że JEST za słona...
  3. pomoc Werki była nieoceniona. Dziękuję
  4. poskładałam do kupy: PITY (za 2018) i jeszcze udało mi si je wysłac. dziękuję...
  5. na potwierdzenia poczekam grzecznie do jutra, dziękuje po prostu.....
 04.01.19
  1. za poświęcenie mi kilku minut  na schodach
  2. za przypominający telefon z podpowiedzią
  3. i dobrze, że spotkanie wieczorne wyjaśnić pomogło kilka kwestii...
  4. jednak mogę się cieszyć, że wieczór sylwestrowy zorganizowałam według własnego pomysłu, nie spodziewałam się, ze wzbudzi tyle kontrowersji, milczenia, omijania tematu, braku życzeń i komentarzy. braku pytań dlaczego tak zdecydowałam, ile mnie kosztowało. czy najprostszego pytania: to Ty, to Twoje?
  5. za informację wieczorną Be. że moje niusy s ą potwierdzane na G4, naprawdę nie uwierzyłabym....
03.01.19
  1. za pomysły mojego eM
  2. za sympatyczne podejście do tematu bursztynu
  3. za zaproszenie pyszny sok z warzyw
  4. za miłą rozmowę przy ladzie
  5. za przyjemny wieczór na kanapie
02.01.19
  1. za Rodzinkę
  2. za dom
  3. za ciepło w domu
  4. za chwile na kanapie
  5. za dobre słowo na blogach...
01.01.19
  1. za udaną noc sylwestrową
  2. za możliwość przeprowadzenia sylwestra wg mojego marzenia i pomysłu, że nie poddałam się presji
  3. za możliwość zajrzenia do J.
  4. za rozmowy
  5. za usmiech .....

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...