*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 28 listopada 2017

zemsta

... jest słodka
  • przez cały wieczór sobotni trenowałam:

"Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku
mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy
temat i przy każdej okazji”.
Św. Tomasz z Akwinu

  • i nie doczekałam pytań o sposób działania pilota telewizyjnego w internecie i o sposób włączenie ciekawego, sensacyjnego filmu  z lektorem po polsku

 

włączono sposobem klikania cda i obejrzano film polski! Można? można! 

- warto pomilczeć, aby inni próbują własnych sił....... samodzielność! brawo!

4 komentarze:

  1. Tak jest, brawo. Niech inni też się wykażą... ;))

    Serdeczności Alis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogę milczeć i milczeć, ale jak widzę poczynany "mord"
    na moim kompie...łatwo nie jest:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspomniałaś cda...Wpisałam film i nieustannie ostatnio odsyłało mnie do włączenia Premium. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. :) też nigdy o nic nie proszę :P

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...