*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 12 stycznia 2014

18 lat miałaś?

18 lat miałaś?  Kiedyś..........
                        Kiedyś miałam............
                        Dawno............
                        Kiedy to było?

Byliśmy na 18 urodzinach Syna Znajomych.
Młodość to może dać motywację. Człowiek od razu młodziej się czuje:))))


Przebojem była piosenka Donatan & Cleo - My Słowianie

My, Słowianie, wiemy, jak nasze na nas działa,
Wiemy, jak poruszać tym, co mama w genach dała.
To jest ta gorąca krew, to jest nasz słowiański zew!
My, Słowianki, wiemy, jak użyć mowy ciała,
Wiemy, jak poruszać tym, co mama w genach dała.
To jest ta słowiańska krew, to jest ta uroda i wdzięk!


Fragment tekstu z tej strony.


Oczywiście dziewczyny oczarowały mnie,
gdy tylko usłyszałam, podstawione zamiast słowa: słowiański(a) słowo: kaszubski(a)

A krótko: super tak pobawić się na luzie, wróciliśmy ok 1.30



8 komentarzy:

  1. 18 lat ...piękny wiek.
    A już nie pamiętam kiedy tak bawiłam się na luzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak bywało, teraz zbieram okruszki fajnych rzeczy i się motywuję :))))

      Usuń
  2. Tak to piękny czas, ale mijając 30 zrozumiałam ze jest jeszcze fajniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest najgorzej, lubię młodych, czuję się wtedy młodsza:) i zawsze jest weselej

    OdpowiedzUsuń
  4. o jejciu kiedy to było ...18lat ,chyba w ubiegłym wieku ;-)))))a teraz juz niedługo ,,rycząca''czterdziestka ;-)))pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój syn ma w tym roku osiemnastkę i mam nadzieję, ze będzie wesoło :)

    cieszę się, że tak się czujesz

    dajesz mi wiarę w ten stan :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...