*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 2 listopada 2011

Gąski pachnące lasem

Gąska zielonka należy do naszych ulubionych grzybów,
na równi z borowikiem.
Otwierając słoik zawsze mówimy: jak one pachną lasem.



Scenki:
(temat: suszone grzyby)
Rozmowa ze starszym Panem:
- A wiesz, moja Żona gotowała w niedzielę sos-
Jak suszyłem podgrzybki, to ususzyłem garść gąsek, 
przyniosłem je z suszarni i bardzo drobno 
pokruszyłem do sosu (nikt mnie nie widział)
Mieliśmy gości na obiad i wszyscy chwalili sos- 
jaki smakowity, ale się sos Pani udał, pyszny…
-… - Żona to dopiero była zadowolona.
 
- Ale Pan nie powiedział, że Pan tam dosypał suszone grzyby?
- nie, dopiero wieczorem- po co mieli na mnie krzyczeć?...
P.S. dla niewtajemniczonych- Ususzona garść gąsek: 
to naprawdę niewiele,
 może łyżka pokruszonego suszu…

7 komentarzy:

  1. Podobno najbardziej aromatyczne są opieńki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno opieńki rosną wszędzie, a gąska wybredna jest i mniej osób ją zbiera.
    Niestety nie miałam okazji posmakować opieńki, bo ich po prostu nie zbieramy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam takie grzybki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj maciejko :)
    przepyszne są, a jaka zabawa, gdy je zbieramy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne obrazki grzybowe........
    Ja w tym roku nie zbierałam i trochę mi żal, bo uwielbiam to robić:).
    Dzięki za udział w zabawie u mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj ewkiki
    częstujesz słodkościami to przyjemnie pobawić się :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...