*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





niedziela, 20 października 2019

dary jesieni

bardziej do posta odnieść się mogę. Moje jesienne dary, zawsze bogato kojarzę.


Przystanek pod kocykiem u wokół domu,
Może potrzebujemy tylko lekcji lub wystarczy byśmy otworzyli się na inne możliwości. Gorzej jeśli nie wiemy czy to, co dzieje się  jest złe czy dobre. Hm, w takim razie jeszcze dużo musimy się dowiedzieć o samych sobie. A kiedy się tego dowiedzieć, jak nie pod kocykiem, teraz? Wystarczy wsłuchać się w osobę za którą przede wszystkim jesteśmy odpowiedzialni, w siebie. I przykryć się tym kocykiem...Jeśli nie potrafię dać szczęścia samej sobie to nie dam go nikomu innemu, bo szczęście przede wszystkim bierze się z dawania.


Często moi domownicy podkreślali: za dużo rozdajesz. tylko rozdajesz, ... to wszystko rozdasz.

muszę tu kilka spraw przemysleć, przeanalizować.
Ano tak, trzeba najpierw mieć, by rozdawać, inaczej tylko udajemy. Jesień nas wyhamowuje, ale zobacz, potrzebujemy usprawiedliwienia by usiąść pod kocykiem. I ja tak mam, zauważam, pracuję powoli nad tym, by nie potrzebować usprawiedliwień. Co łatwe nie jest, kiedy ciągle coś...jeszcze tylko to zrobię i zasłużę.
Ech, mamy tu Psychiatryk Wszechświata :)
zaskoczyłaś AB, zmusiłaś do zastanowienia. hmmm

4 komentarze:

  1. Wyczuwam jakąś głęboką myśl więc tylko pomacham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod kocykiem nie, lubię ruch, spacery. Zawsze mi ciepło, nawet zimą, bo jestem zahartowana, grudniowa🤗
    Rozdawać i ja lubię.
    Serdeczności zostawiam🌺🍁🌲🌞😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano, z pustego się nie naleje. Czasem takie rozdawanie to tylko pretekst by jednak coś dostać. Bo się nie ma. Więc rozdajesz, czego nie masz. Czyli słabo, oszukujesz. A wszyscy wokół, jak widać, widzą :)
    Sporo ludzi tak ma. I nie rozumie, ja tyle daję, a zwrotu nie ma?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...