*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 14 maja 2016

mam ochotę

na kawę z kawałkiem serniczka- powiedziała sympatyczna znajoma
- a u mnie dziś były serniczkowe deserki do kawy, odpowiedzią było ciche westchnięcie....

serniczkowo- jabłkowe desery z galaretką i nasionami dyni, słonecznika, siemienia lnianego, łyżką galaretki i truskawkowego jogurtu.....
- jeszcze kilka innych różnych składników- do wyboru i koloru, zgodnie z zamówieniem...

nie mogłam sobie darować: piątkowe słodkości


galaretka twarożek z jabłkami z dodatkiem dyni, słonecznika, siemienia lnianego
kompoty jabłkowe, jogurt truskawkowy, galaretka z biszkoptem, serniczkowe deserki z jogurtem jabłkowym, galaretką i pestkami .....


- deser  serniczkowy: ser biały (twaróg), jabłka gotowane, miód bardzo jasny, (wręcz biały)

blenderem potraktować na bardzo gładką masę, dołożyć do pucharków na co tylko mamy ochotę...

13 komentarzy:

  1. jakie cudne smakowitości o poranku ... dzięki, mniam :))

    dla Ciebie Alis słonecznej i spokojnej soboty - a dla mnie deszczowej, bo nie padało u mnie już ponad pięć tygodni - Boże daj deszczu... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas deszczowo i bardzo zimno....
      nbiestety

      Usuń
  2. Bardzo smakowicie. U mnie prawdziwy sernik do kawy bo w domu mam Macieja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kolorowe przemawiaja do "smakowej" wyobrazni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może czas coś przygotować... :)

      Usuń
  4. Zamiast opublikuj wcisnęłam wyloguj, nooo to idę piec ciasto marchewkowe, kiss

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko ,smacznie, kolorowo! Tez chcę taki serniczek.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już sera z jabłkiem w pucharek naładuj....

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...