*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 2 maja 2016

kolaże

lubię kolaże
przygotowanie takiej układanki ze zdjęć miało dla mnie zawsze coś magicznego...
trochę smuciło mnie, gdy na blogach reklamowano kolaże bez ramek, bez przerw między zdjęciami- taki zlepek sklejonych zdjęć. Nie mogłam się do nich przekonać. Zdjęcia w moich kolażach zawsze miały chociaż najcieńsze obramowanie.

Ale już lepszy mam humor. W zielonym czółnie: blog Green Canoe Asia zamieściła kolaże zdjęć. I hura, moda na oddzielenie zdjęć ramką powraca. Ale mam satysfakcję, że nie uległam presji.
pięćdziesiąte urodziny inspiracje
lata mijają....

Programy których używam do przygotowania kolażu ze zdjęć:  Picasa   Fotor



na 50 urodziny
można miło spędzić dzień, w doskonałym towarzystwie, wspólnie z rodziną
to nie moje urodziny były, ale zaangażowana byłam, emocjonalnie nawet bardzo :)

5 komentarzy:

  1. Alis kochana! Wszystkiego najlepszego z okazji Twych Urodzin!Jesteśmy z tego samego rocznika!:-) Niech kolaze życia zawsze układają Ci sie pieknie, spokojnie i po Twojej myśli. Ściskam Cię gorąco i buziaki zasyłam od rówieśniczki!:-))***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i fajnie się tak angażować w przygotowanie urodzin :) wszelkie tego typu niespodzianki bardzo lubię :) A modzie i ja nie ulegam, ona przemija raz raz :) kiss

    OdpowiedzUsuń
  3. bez ramek taki kolaż zlewa sie w jedna plamę... ramki nadają mu charakteru ...
    a modom zupełnie nie ulegam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alis Kochana, witaj w zacnym gronie 50tek :))))
    A jakaś sesja foto uwieczniająca Najpiękniejszą półwieczną Alis była ???

    Mnóstwa dobrej energii na kolejne pół wieku i miłości Ci życzę serdecznie :)

    I kwa, kwa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez lubie kolaże. W jednym zdjeciu mozna zamieścić duzo "informacji".

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...