*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 8 marca 2012

Dzień Kobiet

Dzień Kobiet
Janina Gałczyńska
Dzień 8 marca to kobiece święto.
Są uprzejmości, toasty, prezenty.
Każdy kwiat wręcza z twarzą uśmiechniętą,
choć zwykle bywa zły i nadęty.
Schodzą się goście, składają życzenia.
Solenizantka także uśmiechnięta.
Lecz chcę zapytać, tak dla przypomnienia,
czy o kobietach ktoś zwykle pamięta?
Że ostatnie spać idą, a pierwsze się budzą,
że wciąż pracują od świta do zmroku,
że nieustannie dla swoich się trudzą,
a zauważane są raz w roku. 
  
Wydaje mi się, że zauważają częściej- tylko w tym dniu jest to podkreślone i ważne, że jest!!! A niektórzy niech dalej mówią, że to takie komunistyczne święto.....
















2 komentarze:

  1. Witam! przejrzałam dziś Twój blog i co ja widzę...spływ Brdą!Och jak ja to uwielbiam!Co roku staram się choć raz przepłynąć kawałek Brdy i co roku jestem zachwycona zmianami na trasie.Najbardziej znam rzekę na trasie od Starej Brdy do Przechlewa.Może kiedyś się spotkamy na spływie?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Polu. Spływy Brdą odkryłam w zeszłym roku i byłam 4 razy. miło byłoby się spotkać :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...