*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 31 sierpnia 2011

Próba zamieszczania linków II

Poczytałam, (czytaj kombinowałam, googlowałam itp.) i próbuję:                             
  Filmpark Babelsberg



http://www.kaszubskiparkminiatur.pl/



Nivejka

Rancho w Dolinie

z jakiegoś powodu, nie mogłam wpisać nazwy Parku Miniatur, a dopiski za blogami podkreślały mi się jakby to był dalej link, ale obiecuję poćwiczyć.

P.S. Pięknie to może nie wygląda,  ale ćwiczenia czynią mistrza. I będę mogła zapisać się na candy w rancho w dolinie

2 komentarze:

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...