*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 11 lipca 2020

jagody

jeszcze po raz drugi, to te jagody, których używamy do pierogów z jagodami.





do komentarza Doroty:

U mnie na Matki Boskiej Jagodnej dojrzewają. Corocznie.

Na naszych terenach to święto nie było znane. Znałam nazwę z Siedmiu Pieśni Marii, ale jakoś nigdy nie sprawdziłam, dopiero dziś zajrzałam do Wikipedii. Dziękuję za podpowiedź. :D

Siedem Pieśni Marii

Matka Boska Jagodna - Siedem Pieśni Marii

5 komentarzy:

  1. Święta i ja nie znałam. Znam tylko dziewczynę o imieniu Jagoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierogi z jagodami, czy jagodzianki to największe dobrodziejstwo lata, pycha! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W naszych tutejszych lasach jagód tyle, co nic. A szkoda, bo lubię. To podobno jedne z najzdrowszych owoców.
    Pozdrawiam Cię ciepło, Alis- jagodowa Pani!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ bym zjadła taka jagodzianeczkę, mmmm.... pyyycha :))
    Święta nie znałam, w naszych rejonach nie słychać o nim.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...