*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 28 września 2019

JESIENNE... TRZY RAZY NA PE

3xp (trzy razy na pe)....

jesienne propozycje
  •  do posłuchania, 
  • do pooglądania 
  • do przygotowania
* do posłuchania :
jesienna zaduma, trochę dla przypomnienia, słuchamy przecież od dawna....

* do pooglądania :
propozycje myszikot:


* do przygotowania :

buraki w słoikach na zimę. Moje te małe porcje- dla jednej osoby

- duże słoiki- moje siostry...




9 komentarzy:

  1. Miło mi, żem zacytowana 🙂 Do listy filmowej dołączam jeszcze "Tajemnice Joan", wczoraj obejrzane. Pojadłabym buraczków. Zwłaszcza hand made. Miłego weekendu 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. edytowałas i dopisałaś? bo ten link sobie zostawiłam na messengerze? :D
      dziekuję, super podpowiedzi

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. i wzajemnie. przetwory to cała przygoda jesienna :D

      Usuń
  3. Buraczki cudnie wyglądają. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są zdrowe i przepyszne. I wszystkie z wiejskich ogródków. Dla mnie to skarb. Cieszyć się z małych rzeczy.... to ważne.

      Usuń
  4. Buraki robi moja mama. Ja korzystam z jej pracowitości.
    Jak to wygoda w zimie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystam z przepisu mojej Mamy, do dziś. Kiedyś, gdy czas był pojeciem brakującym, często karton słoików przywoziła do mnie..... Dziś się rewanżuję... jednoosobowe słoiki przygotowuję bratu.... bo lubi. trzy lata temu, przełamał się i własne słoiki z burakami zrobił. Zaimponował mi....

      Usuń
  5. Piosenki Pani Eli Adamiak są ulubionymi, piękny głos🤗❤️

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...