*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 26 września 2019

3xp

* do poczytania:


znaczenie kołysanek


* do posłuchania:

wiem, że disco polo, ale szanuję gusta innych. A znam, i byłam zaskoczona- sporo osób, które jednak słuchają. nie zawsze idę pod prąd. Moja data publikacji to 26.09.19, poniżej wklejam datę publikacji na YT. I ilość odsłon.

Ronnie Ferrari - ONA BY TAK CHCIAŁA (Explicit)

61 374 476 wyświetleń
•Data premiery: 21 lip 2019

Nie koniecznie trzeba słuchać, ale czasem trendy warto znać.

* do przygotowania: 

Przystawka Beaty. Szybko smacznie, niewiele kalorii. (zależy na jakiej bazie mamy sos czosnkowy)
pomidory, sos jogurtowy czosnkowy, potarty ser, bazylia
pomidory, sos jogurtowy czosnkowy, potarty ser, bazylia

Można polać całe sosem, (niczym pierzynką) a można mniej położyć i  sos podać jeszcze osobno.
 Pomidorki koniecznie sparzone. Bez skórki. Sos czosnkowy, potarty ser. Sól i pieprz pod ręką, każdy indywidualnie doprawia. Wyśmienite.

Pomidorki koniecznie sparzone. Bez skórki. Sos czosnkowy, potarty ser. Sól i pieprz pod ręką, każdy indywidualnie doprawia. Wyśmienite.

5 komentarzy:

  1. Pomidory wyglądają zachęcająco, ale najbardziej z tego wszystkiego kusi mnie ta bułka z tyłu ;) Kołysanki śpiewałam dziecku przez bite dwa lata, były i Kotki dwa, Ta Dorotka, ta malusia i Z popielnika na Synusia (tekst zmodyfikowany ;)), ale jakoś się w nie za bardzo nie wsłuchiwałam.. patrzyłam jak zaczarowana w buźkę Małego i czekałam aż zaśnie. Czasem godzinę albo i dłużej ;) Miłego dnia i smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomidorki wyglądają super, ja od jakoś dwóch lat uwielbiam krojone w cząstki pomidory z cebulką, solą i pieprzem, czy do śniadanka, obiadu albo kolacji, idealne. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro smaże pomidory, zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomidory 🍅 na szczęście mam w swojej diecie, bez skórki oczywiście.
    Robię teraz keczupy dyniowe z dodatkiem przecieru pomidorowo- ziołowego, pycha😀

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...