*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 11 czerwca 2018

3xp

do poczytania:

codziennośc niecodzienna
i ważne słowa: I przede wszystkim nasz wspólny czas, który jest z tego najcenniejszy......

do posłuchania: 

 ja jestem noc czerwcowa
lato z komarami

do przygotowania:

truskawki: drożdżówka z truskawkami, koktajl truskawkowy
w wersji letniej, sezonowej:
  • czereśnie: kompot z czereśni, dodatek słodkich czereśni do wafli lub lodów
  • truskawki: drożdżówka z truskawkami, koktajl truskawkowy
  • arbuz: orzeźwiające trójkąty ładnie podane

 

7 komentarzy:

  1. Hejka :)
    Zaglądając dzisiaj na twój blog poczułam dziwne wrażenie, że dawno mnie tu nie było... nie wiem skąd takie?
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo mi się blog ładuje, potem na kolejne odpisanie komentarzy też muszę czekac na załadowanie. Ale lubię to moje miejsce... najbardziej na świecie. 10 dni to bardzo długo w blogowym świecie. :D

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że lubisz bo ja też bardzo lubię :D

      Usuń
  2. Narobiłaś mi apetytu na gofry :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Te gofry wyglądają niezwykle smakowicie. Też lubię kompot z czereśni. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety mam ten feler, że jagodzianki są jedynymi przedstawicielami wypieków z owocami, które lubię. Truskawki, czereśnie i arbuz jadam tylko w naturalnej postaci. Jednak jestem pewna, że Twoja propozycja będzie przyjęta z entuzjazmem przez innych czytających. Miłych czerwcowych dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie i zapraszam do mnie serdecznie :)
    A tych gofrów zjadłabym całą górę, wyglądają tak smakowicie..

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...