*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 9 października 2017

szara.....

 codzienność......
przechodzę, zagaduję, chcę chwilę porozmawiać....
  • tu nie można, tu ściany i szyby mają uszy (tonem pełnym rozgoryczenia powiedziane)
stoję, czekam: uśmiecham się do wchodzącej starszej ode mnie pani-
  • szybka odpowiedź: pani się uśmiecha! ze mnie czy do mnie. Niestety nie było to żartobliwie powiedziane
rozmawiamy, zdziwienie na twarzach, niedowierzenie.....
  • oszukała nas wszystkich, czy jej oszukać nie zamierzali?

3 komentarze:

  1. Brak wiary w ludzi i w ich dobre intencje, dziś to typowe. Mówią, że wierzą tylko naiwni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trudno być miłym,ludzie stracili zaufanie do czyjejś bezinteresowności.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...