*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 4 października 2017

niedaleko...

mam takie miejsce, niedaleko...
podchodzę zerkać kilka razy w ciągu dnia....
zdarzają się cuda jesienią.....



maki i chabry jesienną porą.....
podczas remontów drogi nawieziono ziemię... pewnie z pola lub nieużytków, pogoda kwiatom sprzyja bo kwitną już trzeci tydzień......

10 komentarzy:

  1. U mnie już były przymrozki i takich pięknych widoczków brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to usmiecha ć się do siebie, do przyjaciół i zaskakujących zdjęć!!! trzymam kciuki, wspieram, pozdrawiam


      ... o wesoły post proszę z uśmiechem :)

      Usuń
  2. Takie niby nic, a ma w sobie jakąś magię. Też mam takie miejsca ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magię, która serce raduje. dodaje energiii, wiary... nadzieiii
      łapiemy każdą kropelkę... jest najcenniejszym darem na świecie...

      Usuń
  3. Super! U mnie nic już nie pozostało....

    Ale miejsce też mam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle radości mi dało, ze na blog musiałam.... a dziś już tylko wspomnienie....

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ehhhhhhhhhhhhh
      było, pózno zamieściłam. Już skoszone. tak

      Usuń
  5. Coś pięknego! :) Ale teraz gdy zerkam za okno, mam wrażenie, że dla maków i chabrów to musi być szok.

    OdpowiedzUsuń
  6. eMATe---- dziś ten skwer został skoszony!!!! Moje zdziwienie, i jeszcze raz zdziwienie, niedowierzenie... i spojrzenie po raz kolejny!!! Dlaczego? mimio podpowiedzi, próśb, zdań , słów. Postawię na swoim- skoszę.

    wstyd się przyznać!!!- zawróciłam samochodem i jeszcze raz pojechałam sprawdzić. -skoszone! a mróz po niedzieli by sam dokonał zniszczenia.
    Natura ma swoje życie, rządzi się swoimi prawami. USTĄP człowieku!@!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...