*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 30 kwietnia 2014

Kwitną bratki,bzy, magnolie....

Nie pamiętam, aby bzy kwitły w kwietniu............
nie pamiętam, aby bzy kwitły razem z magnolią......
Jeszcze czeka nas czas trzech ogrodników i zimnej Zośki.

Pankracy, Serwacy, Bonifacy czy przyniosą przymrozki?
Zośka nieraz już zniszczyła mi kwiaty w doniczkach. 


tutaj:   o ostatnich dniach wiosennych przymrozków





jestem lżejsza o woreczek żółciowy i o kamień z woreczka żółciowego,
dieta też pewnie wpłynie wyszczuplająco,
kawę, prawdziwą kawę, poproszę 
chociaż małą filiżankę......

9 komentarzy:

  1. U mnie,w tym roku, marnie w ogrodzie! Co prawda zimy srogiej nie było, ale....ale trawniki do dużej poprawy, a kto wie czy nie założymy od nowa, jabłonka (jedyna) została wycięta-uschła, na śliwce zaledwie 2 kwiatki :)))), bezu ;) nie posiadam, a magnolia nie kwitnie od początku jej posadzenia, czyli od ok 5 lat! No i tak!
    Na pocieszenie posadziłam 3 krzaki borówki ameryk. Czeka mnie w tym roku sporo pracy w ogrodzie, ale nic to, bo to praca , którą lubię.

    :))

    Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko OK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, jak miło Was poczytać, nawet nie myślałam, że będzie to taka przyjemność :))))

      Usuń
    2. kuruję się powolutku:)
      dziękuję bardzo

      Usuń
    3. Alis, podaj tą dietę!!! Może i ja w końcu schudnę ;)))))))))))))))

      Buziaki Kochana :***

      Usuń
    4. wątrobowa się nazywa
      zalecenie na miesiąc :)
      miała moja Mama, moja siostra i mój syn, nie mogłam się wyłamywać :))))

      Usuń
  2. To najważniejsze to maczkiem? Szybkiego powrotu do zdrowia, ściskam buziaku i bez przymrozków niech się obejdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maczkiem, maczkiem, ale już jestem, już mogę zaglądać....
      miło Cię poczytać, dziękuję bardzo...

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...