*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 6 października 2023

jajka od wiejskich...

Nadwyżki jajek można wykorzystać do:

 

żurek we własnym wydaniu, na wywarze z białej kiełbasy



 sałatka z tuńczyka u Proste potrawy prosty przepis


 lub gofry, moja pierwsza próba- jeszcze się nie poddam :D (pierwsze cztery miękkie były)


Pozdrawiam znajomych z blogowego świata. U mnie wszystko w porządku.

5 komentarzy:

  1. Axh, gdzież te czasy gdy miewałam nadwyżki jajek od moich kurek. Teraz ani kurek ani jajek. To znaczy jajka są, ale z targu. A jakie on sa? Od jakich kurek? Ko to może wiedzieć!
    Pozdrawiam Cie ciepło, Alis!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka. Zdjęcia bardzo apetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpozdrawiam, cieszę się, że u ciebie wszystko w porządku i dzięki, że wpadłaś :)
    Wszystkiego dobrego Alis ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jak jestem na wsi to na odjezdne dostaję od ciotki jajka od ich kur. Zupełnie inne niż kupne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę , że troszkę Cię nie ma ale może jednak życzenia DOBRYCH Świąt dotrą:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...