*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 6 maja 2023

3x na p

Pozdrawiam majowo z zimnych Kaszub

blogger zawsze mnie wyloguje, komentarz napisać u Was to droga po kocich łbach.... ale ciepło o Was myślę i pozytywne myśli podsyłam z uśmiechem.

 do poczytania:

magiczny wodny post u Olgi... polecenie książki, piękne  opisy, ciekawe komentarze. Polecam z całego serca.


do posłuchania:

trochę regionalnie z usmiechem

 Kaszuba chcę


do przygotowania: sprzątanie lodówki- u mnie akurat pierś z kaczki- tak samażona lub gotowana w całości już nam się przejadła, więc wersja zamienna dla okrasy (zmielona z cebulą, solą i pieprzem pierś kacza na surowo) szaszłyk, sprzątnięcie słoika z ogórkami i papryką po kartusku, kilka plasterków wędzonki- szynka i boczek, cebula.




4 komentarze:

  1. Z tym logowaniem w bloggerze, to czyste szaleństwo. Mnie również cały czas wyrzuca, a żeby się zalogować ponownie, to syzyfowa praca, czasami dopiero za 5-6x zaskakuje, a czasami w ogóle nie ma szans. Cóż... może wreszcie się unormuje... chociaż już tracę nadzieję, bo sporo to już trwa ;)
    Potrawa bardzo pomysłowa i smakowicie wygląda :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetycznie wygląda ta Twoja potrawa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie blogger lubi i nic mi nie robi :) Pozdrowienia z Podlasia lecą na Kaszuby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to samo i jeszcze z uporem się loguję, ale co sprytniejsi piszą niezalogowani i się po prostu podpisują :) Może i tak zacznę?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...