*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 22 kwietnia 2021

w układzie słonecznym

 W układzie słonecznym wirują planety... 

  „Hej tu Mars, planeta numer cztery Bardzo się czerwienię, jestem cały zardzewiały Mam najwyższe góry i od groma pyłu A! Nic nie widzę, znowu leci mi do oczu!”

zostawiam tu sobie, podpowiedź na następne wspólne chwile z młodymi :D

 piosenka: w układzie słonecznym

takie ciekawe wiadomości stąd:    w układzie słonecznym

  I jeszcze spacerowa skala układu słonecznego lub jej wersja w sali dzielona przez 10. 

Wybieramy punkt - Słońce.

 W odległości: 

-39 cm umieszczamy ilustrację Merkurego 

-72 cm od Słońca ustawiamy Wenus

 - 1 m od Słońca umieszczamy Ziemię 

- 1,52 m od Słońca umieszczamy Marsa 

- 5,2 m od Słońca umieszczamy Jowisza 

- 9,6 m od Słońca umieszczamy Saturna 

- 19 m od Słońca umieszczamy Uran 

- 30 m od Słońca umieszczamy Neptuna. Miłej zabawy!

3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na wykonanie Układu Słonecznego. A jako uzupełnienie dodałabym książkę autorstwa Wandy Chotomskiej - "Dzieci Pana Astronoma". Pozdrawiam.
    P.S. Miło Cię znowu czytać :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...