*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 20 sierpnia 2018

ciągle....

bardzo życiowe, takie prawdziwe....
zostawiam tu sobie........ razem ze zdjęciem kaczki przygotowywanej na świąteczny obiad....
kaczka z przysmakami z ogródka...rozmaryn, tymianek, jabłko, śliwka



Ciągle chodzę, w te same miejsca,
Bo gdzie indziej
Miałbym być?
Ja nie szukam, ja wszystko mam!
Teraz trzymam to w rękach, bo nie chcę
Wypuścić już nic.
Nie chcę przygód, ja Ciebie mam, Ciebie mam!
Największą przygodę jaką
Zesłał mi Pan (Alleluja, Amen, Heja)!
Ja się nie nudzę, ja się Tobą nie nudzę!
Codziennie od nowa Cię kocham, no kocham
Więc chodź, weź no chodź!

Refren:
Weź nie pytaj,
Weź się przytul,
Weź tu ze mną,
Weź tu bądź.
Weź nie młodniej,
Weź się starzej,
Razem ze mną
Idź krok w krok.
Weź nie pytaj,
Weź się przytul,
Weź tu ze mną,
Weź tu bądź.
Weź nie młodniej,
Weź się starzej,
Razem ze mną
Idź krok w krok.

Nie chcę wolności,
Chcę miłości, miłości.
Wolności ja nie chcę,
miłości tak dużo mi daj, weź no daj!
Nie chcę w spokoju,
Chcę we dwoje,
Chcę się wściekać o bzdury ja wszystko
to wszystko chcę mieć!
Nie chcę żyć polityką,
Kiedy tłumy na mieście,
Ja córkom zrobię jeść (warzywka jedz).
Nic nie muszę,
Ja wszystko mam, wszystko mam
I Ciebie i małe i więcej nie muszę już nic!

Refren:
Weź nie pytaj,
Weź się przytul,
Weź tu ze mną,
Weź tu bądź.
Weź nie młodniej,
Weź się starzej,
Razem ze mną
Idź krok w krok.
Weź nie pytaj,
Weź się przytul,
Weź tu ze mną,
Weź tu bądź.
Weź nie młodniej,
Weź się starzej,
Razem ze mną
Idź krok w krok.

Kiedy stuknie mi
50 lat,
Wkoło fury i bzdury,
Dziewczyny młode do mnie: „Ech” i „Ach”!
Ty wołaj mnie, zawołaj mnie, zawołaj mnie!

Refren:
Weź nie świruj,
Weź się przytul,
Weź tu przy mnie,
Weź tu trwaj.
Weź nie młodniej,
Weź się starzej,
Razem ze mną
Zawsze bądź!
Weź nie pytaj,
Weź się przytul,
Weź tu ze mną,
Weź tu bądź.
Weź nie młodniej,
Weź się starzej,
Razem ze mną,
Razem ze mną,
No weź!
No weź!
No weź!
No weź!
Weź się przytul!
Weź się przytul!
Weź się przytul!

tekst TU

11 komentarzy:

  1. Oj, długą przerwę sobie zrobiłaś i było Cię brak. Kaczka- pyszności! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaczka, ałaaaaa :*

    A piosenkę grają codziennie w RMF :)

    Uściśnień krocie zostawiam, kwa, kwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenki nie znałam. Taki stan jest fajny. Całe szczęście mija, bo długo tak nie można ;-) Kaczka bardzo, bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiem Wam Dziewczyny w jednym komentarzu, bo naładowanie kazdego nie mam w tej chwili czasu. Dziękuję Wam za miłe słowa, przesympatyczne to, wrócę pewnie jesienią, mniej czasu na blogi mam, a jeszcze mój tak się muli i przedłuża wszystko. Jesienią muszę nad tym pomyśleć. Powodzenia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DAnie kaczkowe takie,że aż ślinka cieknie! U Ciebie zawsze bardzo smakowicie:)

      Miej wspaniały czas, również na odpoczynek! Pozdrawiam, ściskam i buziaki przesyłam :*

      Usuń
  5. Ostatnio sama zaczynam się zastanawiać nad podobnym sposobem notowania sobie przydatnych postów bo one potem mi giną w czeluściach blogoświata i odnaleźć nie mogę :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się, dlaczego kaczki stały się takie modne? Mój syn ostatnio powiedział:"nigdy nie jadłem kaczki, może zabiorę swoją pannę na Stare Miasto i zjemy kaczkę"? Dłuższa chwilę mi zajęło wytłumaczenie mu, że za kawałek drobiu zapłaciłby tak dużo, że odechciałoby mu się na wiele lat. Pokażę mu Twój post, może się zainspiruje i sam przyrządzi, bo lubi pitrasić od czasu do czasu. Twoja wygląda tak smakowicie. Piosenki nie znam, ale kochanie jest najważniejsze- z tym się zgadzam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobry pomysł, danie z kaczki będzie bardzo drogie i mało mięsa. Do spróbowania najlepsza będzie opcja Lidl/Biedronka lub inny najbliższy market, i tam: albo gotowa przyprawiona kaczka- można taką trafić lub kaczka do pieczenia i samemu spróbować, najlepiej z przyprawami które lubimy. A warto, bo to nic trudnego. :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...