*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





piątek, 21 czerwca 2013

Kajakowa wycieczka

                                                BRDA na 20 km w Żołnie , niski poziom wody- przepłyniemy,                                               wysoki poziom wody- wyjdziemy na brzeg i przeniesiemy kajak :)
Tak było w kwietniu, a jutro: zielono, słonecznie, mokro i przyjemnie.
Trzymam kciuki, żeby burza i łabędzie nas ominęły.

2 komentarze:

  1. Fajna sprawa...mieliśmy w planie zakup w tym roku kajaka, ale życie jak zwykle dowaliło i z planów nici....udanej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubiłam kajakowe wycieczki, kiedyś często spędzałam wolny czas na wodzie, i nic mi nie przeszkadzało, deszcz, wiatr...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...