*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 27 czerwca 2024

o agrescie - wreszcie....

 Świetny post o tym sezonowym owocu: agreście  na blogu Olgi Jawor

 

 pozdrawiam wakacyjnie z zmienionym rytmem, lecz nie wakacyjnym....

a o potrawce- czyli słynnym daniu z kury rosołowej można poczytać u mnie- tu: potrawka z ryżem

 

 

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

2 komentarze:

  1. Oj, chyba mój komentarz trafił do spamu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był jeszcze na poczcie: to go tu wklejam : Dziękuję za polecenie mojego agrestowego wierszyka!:-)
      Wiwat potrawka z agrestem!Gdy przeczytałam Twój dawny przepis przypomniało mi się, że juz to jadłam. Na jakimś kaszubskim weselu!Było niezwykłe, ale pyszne!
      Pozdrawiam z uśmiechem!:-)))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...