*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 23 lutego 2022

3xp

 do poczytania:

u Ismeny  o cebuli 

 dobra cebula zawsze mnie ruszy...  płaczę... :D

do posłuchania

 River Ochman

do przygotowania: 

trochę koloru na wspólną kolację. Lubię paprykę szpic i sałatę rzymską  są niewielkich rozmiarów i doskonale przechowują się nawet tydzień w lodówce.



7 komentarzy:

  1. W Anglii mają już cebulę, którą obiera się bez potoku łez. Niestety jej cena może doprowadzić do płaczu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie jak zwykle ciekawie i jak zwykle smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki talerz wędlin smakowicie wygląda. Lubię coś takiego przygotować na śniadanie, gdy mam w domu więcej osób. Wszystkim podoba się i wybór, i sposób podania.
    Paprykę w paskach najczęściej biorę do pracy, żeby oprócz kanapki była jakaś witaminka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolacja wygląda smakowicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysyłam dzis po prostu pozdrowienia ,prawie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło popatrzeć, że jeszcze ktoś jada tak zwyczajne wędliny. Reklamy zamęczają nas szynkami o różnych nazwach, polędwicami, a jak się to kupuje, to smak taki sam, tylko cena na paragonie różna. Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...