*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 19 lipca 2018

3xp

do poczytania:
o ogrodach..... najwięcej cennych podpowiedzi  u Jagody... u Gorzkiej Jagody


o modnych trendach w ogrodzie 

a u mnie busz....
 do przygotowania:
ogórkowe pomysły czas odświeżyć
takie ulewy, że chyba nie przetrwaja dalej ogórki.

i jeszcze piosenka

do posłuchania:

Universe

4 komentarze:

  1. Hejka :)
    Smakowita fotka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim Czytającym polecam post z 11-tego sierpnia 2017 r, bo tam przepis na ogórki po kartusku!- wypróbowany!, a ogórki w/g tego przepisu wspaniałe! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchasz Breguły...no pacz ;-) ja od jakiegoś miesiąca słucham chłopaków. Tylko robię przerywniki, bo jednak jego depresja w tekstach jest, zostawił coś po sobie, wplótł w nuty i słowa...i czasem to oddziaływuje na podatnych. A ja podatna jestem...choć już jakby mniej :-) Mnogość ogórków na Podlasiu, małosolne na okrągło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Univers - to piękny czas mojego życia :) Rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...