*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 3 maja 2017

nowe czasy już są

i w naszym kraju również.....
zdjęcie


**** dowody znalezione w sieci:

 

Proste i jasne tłumaczenie na komentarze typu: my kiedyś to........,jaka ta młodzież jest teraz okropna, ..................nic nie umieją..... itp

"Z łezką w oku czyta dziś w necie wspomnienia ludzi z jego pokolenia, jak w latach 80. wcinali jagody bez strachu, że chory lis je obsikał.

No pewnie, że bez strachu, bo wówczas nie było aż tyle zarażanych lisów, a nie było ich tyle, bo nie było tylu gryzoni [odnośnik do tekstu w „Polityce” o pladze szczurów”], a tylu gryzoni nie było, bo ludzie wyrzucali mniej odpadów, a wyrzucali mniej odpadów, bo bieda aż wychodziła żebrami, a chleb z cukrem był niedzielnym rarytasem, dziadku. Swoje dziecko nauczyłam zbierać owoce w lesie wyłącznie do kubeczka, żeby w domu mogło sobie owoce opłukać i zjeść jak człowiek, bo może zginie kiedyś od nieumiejętnie trzymanej siekiery, ale na pewno się nie wścieknie. Swoją drogą, ja też jako dziecko miałam swoją ukochaną polankę, na której zbierałam poziomki prosto z krzaczków. Wracałam do domu napchana owocami i szczęśliwa do czasu, gdy na polankę nie zawędrowałam z babcią. Babcia pokazała mi moje ukochane miejsce i powiedziała, że wieczorami żeruje tutaj ogromne stado łań. Od tamtej pory przestałam jeść owoce prosto z krzaczka, ale jeśli lubicie owoce z jelenim moczem to, oczywiście, smacznego!"

tekst: Joanna Jaskółka

2 komentarze:

  1. Lubie maliny prosto z krzakow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde owoce należy myć przed spożyciem, ze względu na różne zanieczyszczenia. To samo zresztą dotyczy warzyw. Bardzo denerwuje mnie to, jak nawija się o tej młodzieży, że ona jest taka niedobra. Jak to się mówi: nie pamięta wół jak cielęciem był :D Żyjemy w takich czasach, że mamy nową technologię, mamy rozwój medycyny, żywność także się zmieniła, gdyż mamy nowoczesne metody produkcji żywności, szczególnie metody upraw roślin z zastosowaniem inżynierii genetycznej etc.

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...