*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 15 czerwca 2016

3xp

do poczytania:
o pięknym ogrodzie, ciekawych i prostych ozdobach ogrodowych u bubisy

do posłuchania:
o czerwcowej nocy przypomnienie, bo już było u mnie. Ale uwielbiam to w czerwcu... 

 Ja jestem noc czerwcowa,
królowa jaśminowa,
Zapatrzcie się w moje ręce,
wsłuchajcie się w śpiewny chód...

do przygotowania: 
czerwcowe przysmaki:
czerwiec sałaty z ogrodu, truskawki, czereśnie, rzodkiewka, margarytka
sałata, szpinak, rukola, szczypiorek, koperek, rzodkiewka, truskawki, czereśnie i jogurt. Podstawowe zestawy w czerwcu...
Chwalę się oczywiście nową deseczką. Bardzo mi się podoba. kiedyś wypatrzyłam ją w Kauflandzie, ale sporo kosztowała i zrezygnowałam. Potem nie było już takich i żałowałam bardzo. Nazbierałam jednak kasę i mam (w kolorze czerwonym, zielonym i szarym- śliczne :)

3 komentarze:

  1. Jakoś deseczek nie mogę dojrzeć, a może jestem "ślepa kaczka" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ta w czerwoną kratkę z nożykiem i margarytkami :), nie ślepa, nie ślepa. Deska jest :)

      Usuń
  2. Balladę potrafiłam nie tylko śpiewać, ale i grać na gitarze... stylowa deseczka, szukałam drewna :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...