*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 30 listopada 2015

zaskoczona

..byłam,

rzadko oglądamy program "Jaka to melodia"

w niedzielę przypadkiem włączona jedynka, nikt nie zmienił kanału. I na początku moja ulubiona piosenka od lat, używana niezmiennie jako dzwonek komórki, kiedyś SMS-a, a dziś jako połączenie przychodzące. Wgrywana na kolejne zmieniające się aparaty.
I mogłam posłuchać ją w programie. Potem moje zainteresowania zmieniły kierunek i (pokój).

Nagle:
krzyki, hałas, wołanie 
- w tym samym programie, jako ostatnia leci druga z moich ulubionych piosenek, wieloletni dzwonek mojego telefonu. 
Jak bardzo zapamiętany przez domowników, że ważne było, abym przybiegła posłuchać.... 


Moje zdumienie było ogromne, to jakby trafić w lotka?
Dobry humor na wieczór gwarantowany.....

9 komentarzy:

  1. Miła niespodzianka! Myślę,że takie właśnie drobne radości dają nam siłę i pogodę ducha!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka jest dobrym nastrajaczem na pozytywne tory :)
    A czy zbiegi okoliczności przekładają się na totka ? Trzeba próbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zbieg okoliczności, pewnie tak, ale wtedy był to potrójny zbieg :))))

      Usuń
  3. fajnie :) ja bym zagrala w totka, dala sobie ta szanse :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszesz? to być może spróbuję zagrać... :))))))))))

      Usuń
  4. Czyli małe a cieszy:) Ja też tak mam gdy usłyszę coś z dawnych lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ucieszyło mnie, byłam wręcz zaskoczona :)

      Usuń
  5. Zagraj, bo nigdy nie wiadomo, jak z tą muzyką :) hehe

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...