*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 24 listopada 2014

dobry humor

Lubią nas, zrobili, przynieśli w ogromnej misce, do zjedzenia.

obwarzanki ser
drożdżowe obwarzanki z twarogiem




Podczas rozmowy okazało się, że specjalnie dla mnie zrobili zdjęcia (!!!!)
- bo lubię
- bo pewnie też bym zrobiła
- bo chciałabym zobaczyć, jak robili obwarzanki
Zaskoczyli mnie,
więc debiut: zdjęcia "nie moje", tylko kolaż przygotowałam.
Kochani są, sprawili mi niespodziankę. Podziękowałam im ślicznie.


15 komentarzy:

  1. nooo kochają Cię

    też bym Ci zrobiła, a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzymam za słowo, działaj i podeślij fotę...czekam :)))

      Usuń
    2. dzisiaj oprawiam w myślach bażanty, więc może jutro coś wymyślę bardziej interesującego :* kiss

      Usuń
    3. oprawiam bażanty: potrafisz tak wewnętrznie???
      Jestem w szoku :)

      Usuń
    4. Ja też, mój mąż wczoraj przyniósł dwa... maskara... dlatego tylko w myślach :) Też jestem wciąż w szoku, więc nie bardzo mogę się skupić na przyjemnościach :)

      Usuń
    5. Cóż, mięso to nie tylko ładnie zapakowane w markecie na tacce plastikowej jest.

      Usuń
    6. To udanego popołudnia życzę i uśmiechy posyłam :)))

      Usuń
  2. Ja bym zrobiła coś innego :) Takich smakusiów nie umiem robić, Buziaki i smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie na świetny post się załapię, lubię spokojnie poczytać... :)

      Usuń
    2. Tak myślałam, że do kawy weźmiesz to ciasteczko :) BUziaki, B

      Usuń
    3. ciasteczko?? toż to bomba kaloryczna. Zrobili słodsze, bo "Niektórzy " słodkie lubią...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. wiem, szczęściara ze mnie.
      Mieć takie pociechy. A kiedyś byli mali... :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...