*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 14 listopada 2015

3xp

do posłuchania: nie wierz nigdy kobiecie

do poczytania:

OBYWATEL.GOV.PL

Każdą sprawę, którą chcesz załatwić w urzędzie, traktujemy jak usługę, którą wykonujemy dla Ciebie. Chcemy, żebyś załatwił tę sprawę szybko i sprawnie, dlatego zbieramy nasze usługi w jednym miejscu i opisujemy w prosty i przystępny sposób.


do przygotowania:
Caprese – rodzaj sałatki pochodzącej z regionu Kampania w południowych Włoszech. Przyrządza ją się z pokrojonych w plastry pomidorów oraz mozzarelli przełożonych na przemian, polanych sosem z oliwy z oliwek posypanych grubo zmielonym pieprzem i udekorowanych liśćmi bazylii. Ma ona odzwierciedlać włoską flagę. ( z Wikipedii)

gdy szukałam opisu sałatki do posta, podejrzałam grafiki z wersji przygotowania sałatki, gdyby nie blog nie wpadłabym na ten pomysł. I ułożenie nie zmieniało by się nigdy. A takie piękne propozycje mogę podejrzeć tu



u mnie caprese po kaszubsku- podmieniam mozzarellę na prawdziwy wiejski twaróg  z mleka prosto od krowy. Plastry twarogu posoliłam wcześniej solą morską i pozwoliłam im poleżeć na desce....
Pomysły na pokrojenie sera w ładne pół krążki testowałam już kilkakrotnie, a tu post poszerzył moje horyzonty grafiką znaleziona w Google. Ale uśmiecham się sama do siebie. Takie proste rozwiązanie, a na nie wpadłam.

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe pyszności tym bardziej że ja tez wolę twaróg za mozzarellą jakiś nie przepadam szczególnie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z twarogiem trzeba ostrożniej bo kruchy jest, mój kładę jakiś czas jeszcze na sitko, żeby odciekł i można było go kroić...

      Usuń
  2. ja tez wole twarog - super pomysl. Tez sobie zrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi smaku, niestety mam w domu tylko mozzarellę :) kiss

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...