*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





wtorek, 3 listopada 2015

3xp

do posłuchania:
żółty jesienny liść
do poczytania:
czy dzieci mogą mówić do dorosłych po imieniu

do przygotowania:
jesienny bigos z suszonym borowikiem
każdy chyba ma ulubiony przepis na bigos. U mnie najczęściej w bigosie ląduje to co jest po prostu w lodówce.

6 komentarzy:

  1. I u mnie właśnie zachowało się słowo mama na wyjątkowe okazje. Jakiś czas temu Jedynak zaczął mówić do mnie, tak jak mąż, Kaczko, a czasem woła mamo-kaczko :) Bratanki tez mówią do mnie ciociu-kaczko :)

    Kwa, kwa, :

    P.S.
    Alis. Paczka poszła wczoraj priorytetem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie sympatyczne stworzenia z Tych Kaczek, z podziękowaniami i pozdrowieniami: kwa,kwa,

      Usuń
  2. Ach Alis ty to umiesz wprowadzić w nastrój:)Uwielbiam tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ze szaro, buro, ale lubię te kolory ostatnich dni złotej jesieni, nawet bigos wtym kolorze mi wyszedł.

      :)

      Usuń
  3. ojej, Ty już ten bigos ten tego no...a ja ciągle mam go w planach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długie wieczory już wkrótce, zbieraj składniki :))))))))))))

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...