*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





poniedziałek, 17 listopada 2014

zaglądam, co czytam

w listopadzie podobało mi się:

a my zostajemy same w posprzątanych pokojach naszego życia?
moc inspiracji, czyli to, co lubimy w internecie

też lubię niedzielić się

przy lampionie lub latarce

"W internecie przyzwyczailiśmy się już do tego, że na co dzień stosujemy cudzysłowy proste, a więc niepoprawne."
  ciekawostka, o której niewiele osób wie
Kto ma kosz kasztanów, ma szczęście..., kto ma kilka- ma cały świat, kto ma jednego, ma tajemnicę dla siebie......

20 komentarzy:

  1. Dzięki za cudzysłów. ;) Nie umiałam dotąd zmienić tego, ale już spieszę zmieniać, może teraz mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc. Mnie ten temat zaskoczył, nigdy nie przyszło mi do głowy, że może być klawiaturowy cudzysłów :)

      Usuń
  2. Musze na spokojnie, potem. Zajrzę do każdego. Ale po prostu Niedzielę się bombowe :)
    Uściski na początek, B

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za linki! Parę z tych tekstów już czytałam - mamy podobny gust ;) Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kręcimy się w tych samych miejscach?
      To miłe.....
      I ja pozdrawiam M

      Usuń
  4. w tym roku brakowalo mi kasztanów na szczęście, zajrzałam w linki... ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się częstuj brązowymi....
      nowy tydzień przed nami
      Uśmiechy

      Usuń
    2. o jakiejś zimie u siebie piszesz, co tam masz?

      Usuń
    3. w Irlandii zima rozpoczyna się 1 listopada, Halloween to stare celtyckie święto żegnania lata, podziękowanie za udane zbiory, to dzielenie się jedzeniem z innymi, dzisiaj już tylko słodyczami, żegnanie zmarłych dusz zmarłych, wymiatanie śmieci z domu i palenie tego wszystkiego w ognisakch, wierzono, że po pierwszym listopada, dusze zmarłych pojawią się w ciałach nowo narodzonych dzieci i cykl rozpoczynie się na nowo... to tak w skrócie. Oczywiście imigranci wywieźli tradycje celtyckie do Ameryki i tam skomercjalizowało się to święto. W Irlandii jest już zima, trwa do końca lutego :) jest to pora nieustającego deszczu, czasami może pojawić się śnieg, ale znika po kilku godzinach, teperatura nie spada poniżej -3 :) zielona wyspa, w końcu to zielona wyspa

      Usuń
    4. przepraszam, że powtórki, ale dodalo się szybciej niż poprawiłam

      Usuń
    5. i dzięki sliczne za odpowiedź :)

      Usuń
    6. Zawsze z przyjemnością :)

      Usuń
  5. Podążałam Twoim tropem A. Jaka szkoda że nie jestem na emeryturze - nie byłoby mnie można oderwać od internetu :)
    Odprężających snów Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nawzajem ;)

      wiem można ugrzęznąć w necie, ale takie czasy..... :)

      Usuń
  6. Alis, chodzimy (prawie) tymi samymi drogami...to te fale pewnie ;)))

    Jeśli chodzi o cudzysłów to jedynie z Ms. nigdy nie miałam problemu, a to dlatego, że kiedyś ktoś mądry wytłumaczył mi : "tak jak nie mówi się w dupiu, tak też nie mówi się w cudzysłowiu!" ;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem nie mówi się, ale napisać, czasem trzeba.

      Wszyscy by z stąd uciekli, gdybym tylko cudze przepisywała....

      fale~~~~~~~~~~~~ to podsyłam pomysł na jutrzejszy wieczór, ciekawe czy odgadniesz?

      Usuń
  7. Ach! nie zrozumiałyśmy się :)) chciałam przez to powiedzieć, że cieszę się, ze napisałaś o tym cudzysłowie bo ja tez mam z tym problem! jedynie miejscownik przyswoiłam ;)))

    fale ~~~~~~ - nie odgadłam :)

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...