*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





czwartek, 12 listopada 2015

dom...

domek dla kota
Fiona ma dom- na zimę. W środku upchnęłam starą kurtkę z polarem i kołnierzem z misia. Polubiła kotka ten dom. Jeśli ją wołamy, wychodzi przez półokrągłe drzwiczki.




Kotka pchała się do piwnicy- dosłownie- mała szpara w drzwiach, a kupka futra już była w środku,
nie mamy kociego wyjścia z piwnicy, okienka też nie możemy otwierać na stałe....- był problem.
Ale Dziewczyny potrafią, dom Fiony przygotowany z domku innego kota.

kocie sprawy można podejrzeć tu

12 komentarzy:

  1. Brawo dla dziewczyn! Jaka satysfakcja kiedy się kotu podoba :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. serc moc włożona w ten dom, poprzedni właściciel kot nie chciał w nim mieszkać, ale Fionę zauroczył (albo może ta miękka ciepła stara kurtka w środku... :)

      Usuń
  3. Kocia radość bezcenna.Domek cieszy oko i serce.Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam bardzo zdziwiona, gdy uparta, niezależna kotka bez marudzenia zaakceptowała karton.
      (-- to napiszę uczciwie, byłam w szoku, myślałam, że się wypnie na pudło !)

      Usuń
  4. I myślisz, że zamieni szparę w dwiach do piwnicy na domek... moje kocię nie chciało, domek stał pusty, chociaż nie, przyszło innę kocię. Piękny dom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej eM, akurat to odpowiedziałam Wi, szczerze myślałam, że to słodkie cukierkowe pudło postoi i się je wyniesie.
      Sprawa szpary ukruciła się sama, gdy przestałam sprzątać po kotce, musiała to zrobić właścicielka lub ten kto ją wpuścił... po prostu.

      Usuń
    2. No tak i wszystko jasne :)

      Usuń
  5. piekny domek i super pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem mnie dziewczyny i kotka zaskoczą, pozytywnie oczywiście :)

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...