*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





sobota, 21 listopada 2015

tło

to tylko tło?
okazało się, że nie tylko... to był powód do uśmiechu, radości, chwili przyjemności. Okazało się, że nie tylko ja je polubiłam....
Gdy zaczynałam przygodę z blogiem modne były tła kolorowe, sugerujące zainteresowania. Nikt wtedy nie narzucał nikomu kolorów, odstępów, rozmiarów czcionki i ruszających się zdjęć...

Kolorowy Świat Nessy

Zaczynałam przygodę w listopadzie, pięć lat temu. Modne były wtedy typowe szablony bloggera typu: ZNAK WODNY i inne kolorowe różnych autorów. Często można było trafić na kolorowe, piękne szablony Nessy. Niektóre blogerki zamawiały wręcz u Niej te piękne prace.
Czy uda mi się je kiedyś odzyskać..., dziś tego nie wiem.

21 komentarzy:

  1. Och, ja mam nadzieję, że tak! bo dziwnie tu jakoś...mnie też bardzo się podobało :)

    póki nie odzyskasz wstaw może co innego, może tak miało być - może przyszedł czas na zmiany?

    serdeczne pozdrowienia znad szaroburej Zatoki....

    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie potrafię tła ustawić z powrotem, więc przez kilka dni muszę się zastanowić

      potwierdzam: dziwnie tu........

      Usuń
    2. cieszę się, że zostawiłaś pozdrowienia, u nas dziś było w miarę ciepło i pogodnie, po ostatnich dniach wręcz piękna pogoda...... :)

      Usuń
  2. Tło było śliczne, bardzo klimatyczne.ale może rzeczywiście, jak napisała moja poprzedniczka- jest okazja na zmianę. Sama to musisz sobie rozważyć.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, szukam porady w sieci, jeszcze mam iskierkę nadziei, ale nikłą....

      Usuń
  3. A czemu tło się zmieniło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nessa poinformowała u siebie na blogu:
      UP DATE listopad 2015
      Niestety Blogger zablokowal zewnętrzne obrazki na swoich szablonach.
      Nic z tym sie nie da zrobić...
      Jeżeli, nadal chcielibyście korzystać z moich teł ale nie w celach komercyjnych (zabraniam) to możecie pobrac sobie z tej strony:
      http://vardamirnessa.deviantart.com

      Usuń
    2. To znaczy, że można mieć tylko te gotowe szablony, tak? I wszystkie inne polecą... Nie do końca rozumiem sens tego działania, skoro wcześniej można było, ale dzięki za wyjaśnienie. :)))

      Usuń
    3. być może te zaprogramowane w nowszy sposób lub zapisane na dyskach nie będą znikać...

      nie mam pojęcia.........

      Usuń
  4. tło było wyjątkowe ... to prawda :)
    ale najważniejsza tutaj jesteś Ty .... i jakiekolwiek tło będzie - będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alis, sto lat, sto lat :))) Pięcioletnie blogowanie, ho, ho, ho! Rocznica słodko-gorzka, ale ...
    już to pisałam, ważne, że nie zniknął !

    Miłego dnia, Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Ci bardzo Kaczko.......
      Nie prowadzę bloga w celach komercyjnych i mogłabym używać tego tła w dalszym ciągu, ale nie mam bladego pojęcia jak to zrobić..........

      Usuń
  6. No widzisz, nie tylko u Ciebie się sypie. Po dysku znów jakaś awaria kompa. Włącza się, wyłącza... Nie chce włączyć, potem rusza. Może płyta główna... :(( Może grafika. Może, może... Nic z tego nie rozumiem. Ot, kolejny problem i w tygodniu do popołudnia pewnie będę odcięta od świata, zanim dojdziemy co musimy wymienić.
    Czyli to blogger coś namieszał? Mam nadzieję, że nie namiesza na tyle, że trzeba będzie się wynosić na płatną platformę?
    Widzisz, osobiście nie przywiązuję się do szablonów i lubię zmiany, co już pewnie zauważyłaś. U innych też lubię....:D Wiem, że Ci przykro, ale zmiany nie są takie złe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to witam się w klubie, u mnie też przygód ciąg dalszy........ :)

      Usuń
  7. Pusto tu teraz...Ale ważne że Ty tu jesteś.A tło fajne było takie nostalgiczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra z Ciebie Kobieta Wiolino, serdeczne uśmiechy posyłam........

      Usuń
  8. niestety zdarza sie :( wyslalam Ci email :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci, żeby się udało :* kiss miła

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...