*******
Witam serdecznie, lecz..... pamiętaj- jesteś tu gościem. Internet jest dla wszystkich, tutaj jest moje miejsce.
I niech Ci się nie wydaje, że mnie znasz, bo mogę mieszkać na drugim końcu świata.... :)))





środa, 25 listopada 2015

oświeć.......

pomrugało, popipało,  mrugnęło jeszcze raz, wysiadła jedna faza prądu i zniknęło światło na całym osiedlu.
Oświeć !!!, poświeć !!!, kto wyłączył Teleexpress??? gdzie latarki !!!!

Dobrze, że kilka świeczek dawało słaby blask światła, a ile zabawy i radości było w zapalaniu wszystkiego co miałam w domu.
Pozwoliłam, a co, to tylko pół godzinki trwało.....

12 komentarzy:

  1. U mnie czasem byle deszcz, byle wiatr,a wyłączają prąd.Czasem jest własnie jedna faza i biegamy po domu sprawdzając, gdzie jest prąd. Zawsze wtedy, gdy zaplam świeczki zastanawiam się jak się żyło, gdy w ogóle nie było prądu.Dla nas to już nie do pomyślenia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie do pomyślenia i nikomu tego nie nie życzę, nawet w sytuacjach kilkuminutowych czuję się nie komfortowo, bo martwię się od razu, że tak mogłoby być na dłużej :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. nastrojowo to ja mogę pogasić światła i telewizor, i też byłoby miło ;)

      Usuń
  3. Kiedyś, dawno temu, była zima stulecia, kiedy zasypało drogi i tory kolejowe, a światła nie było przez kilka tygodni. domek mojej Babci był wtedy oazą ciepła, migającego światełka lamp naftowych i pełen był ludzi, którzy ze sobą ROZMAWIALI. Było to tak piękne, że do dziś jest jednym z moich najpiękniejszych wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne wspomnienie, dziś w dobie pędzącego życia to prawdziwy skarb :)

      Usuń
  4. Dobrze, że tylko pół godziny i mrożonki nie były zagrożone :)

    Uściski Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o te byłabym spokojna 48 godzin, tylko nie pozwoliłabym otwierać zamrażarki

      uśmiechy Kaczko :)

      Usuń
  5. Wiesz ja lubię takie wieczory, wszystko nagle zwalnia, a przy świetle świec skupia się cała rodzina...... Oby tylko nie kilka dni....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu muszę przyznać Ci rację, wszyscy lgną do jednego miejsca, to racja.... :)

      Usuń
  6. Może to burza... wiesz, co się w sejmie wyprawia :) systematyczne wyłączenia, to ogromna oszczędność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślisz? że to byłoby możliwe? zdziwiłam się....

      Usuń

Komentarze mile widziane. Dziękuję bardzo za wpis :)

Poprzednie posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...